Optimering af arbejdsprocesser

Ofte har vi vore egen måde at gøre tingene på, og denne måde giver vi videre til andre, som vi skal oplære i vores arbejds­processer. Det kunne for eksempel være, hvis man skal på ferie, eller en ny person skal læres op, så kigger denne person ofte med over skulderen.


Det er bare ikke altid, at vi udfører vores arbejde på den mest hensigts­mæssige eller hurtigst måde. Det kan skyldes flere ting. Blandt andet kan man selv være blevet lært op til at gøre tingene på denne måde, og har derfor aldrig tænkt over, at det kan gøres anderledes. Det kan også være, at det oprindeligt har været den bedste måde at gøre det på, men nu har omverden forandret sig, og tilbudt os nye muligheder, som vi bare endnu ikke har taget imod.


Hos JM Systems vil vi gerne hjælpe dig med at optimere dine arbejds­processer - hvis de da kan eller skal optimeres. Når vi skriver "hvis de skal optimeres" betyder det, at det ikke altid er en god idé at optimere - og det skal der naturligvis også tages højde for. Der kan være årsager der taler imod at optimere arbejds­processer, for eksempel hvis det går ud over kunde­forholdet i en negativ retning.


Det er en naturlig del af vores arbejde at undersøge, om nogle af dine arbejds­processer kan optimeres, ud via den applikation, vi skal lave til dig. I fællesskab finder vi ud af, om det er noget, vi skal implementere i applikationen.


Hvis du synes, at dine arbejds­processer er trivielle, eller de følger et bestemt mønster, kan de højst sandsynligt optimeres. Kontakt JM Systems og lad os i fællesskab finde en løsning, som virker for dig!